0

Garantie op uw aankoop: Zijn er terugbetalingen mogelijk?

Als u problemen ondervindt bij het activeren van een recent aangeschaft product, komt u mogelijk in aanmerking voor een terugbetaling. Dit kan gebeuren als uw productcode niet meer werkt of als u deze aanvankelijk niet kon activeren. Wij begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen uw tevredenheid garanderen.

Om te zien of uw product in aanmerking komt voor een terugbetaling, gelieve ons ']]Terugbetalingsbeleid te raadplegen. Dit beleid beschrijft de omstandigheden waaronder wij een terugbetaling zullen verstrekken en de stappen die u moet ondernemen om het proces te starten.

Wij zijn trots op het leveren van hoogwaardige producten en diensten en willen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Als u vragen of zorgen heeft over de activering of de geschiktheid voor terugbetaling, neem dan contact op met ons klantenserviceteam. Wij staan klaar om u bij elke stap te helpen.

Ontdek de feedback van onze tevreden klanten.

Wij zijn toegewijd aan uw succes, en hun verhalen laten zien waarom wij de betrouwbare bron zijn voor Microsoft-licenties.