0

Hoe installeer en activeer ik Office 2016 voor Mac?

Ga naar het gedeelte van je account op onze website. Beweeg je cursor over Profiel (zonder te klikken), er verschijnt een vervolgkeuzemenu. Selecteer Product Sleutels om de sleutel te krijgen die je nodig hebt om Office 2016 te activeren.

Volg de onderstaande stappen om te installeren en activeren:

  1. Ga naar de website van Microsoft door hier te klikken. Klik op Inloggen.
  2. Meld je aan met je Microsoft-account (Hotmail, Outlook of Live). Als je nog geen account hebt, kun je er een aanmaken.
  3. Opmerking: Vergeet je accountgegevens niet. We raden aan deze op te schrijven en veilig te bewaren, omdat je ze nodig hebt als je je product in de toekomst opnieuw moet installeren.
  4. Voer de productsleutel in.
  5. Het systeem herkent automatisch de licentie en vraagt om je regio. Selecteer deze en klik op Volgende.
  6. Tot slot zie je de naam van je product en je sleutel gekoppeld aan het e-mailadres waarmee je bent ingelogd. Klik op Nu downloaden.
  7. De download start en wordt automatisch geïnstalleerd op je Mac. Na voltooiing kun je je product gebruiken.

Ontdek de feedback van onze tevreden klanten.

Wij zijn toegewijd aan uw succes, en hun verhalen laten zien waarom wij de betrouwbare bron zijn voor Microsoft-licenties.