0

Eenvoudige Gids voor de Installatie en Activatie van Office 2010 op Windows 7, 8, 10 en 11

Bij de installatie van Office 2010 is het belangrijk om rekening te houden met het besturingssysteem van uw pc. Hieronder vindt u de instructies voor de installatie op verschillende Windows-versies:

Installatieproces voor Office 2010 op Windows 8.1, 10 en 11

  1. Nadat u het .iso-bestand van Office 2010 hebt gedownload, zoekt u het bestand op en dubbelklikt u erop. In het venster dat verschijnt, klikt u op Openen.
  2. Er verschijnt een venster, dubbelklik op het Setup-bestand.
  3. Voer uw Office productsleutel in en klik op Doorgaan.
  4. Accepteer de licentievoorwaarden door het vakje aan te vinken en klik op Doorgaan.
  5. Klik op Nu installeren.
  6. Wacht enkele minuten terwijl Office wordt geïnstalleerd.
  7. Klik vervolgens op Sluiten.
  8. Er verschijnt een melding om uw pc opnieuw op te starten. Sluit alle geopende vensters en klik op Ja.
  9. Na het opnieuw opstarten is uw Office 2010 geïnstalleerd en geactiveerd.

Installatieproces voor Office 2010 op Windows 7 en 8

Opmerking: Voor het installeren en activeren van Office 2013 op Windows 7 en 8 heeft u een programma nodig dat bestanden kan uitpakken, zoals Winrar, Winzip of 7 Zip. In deze handleiding gebruiken we 7 Zip.
  1. Nadat u het .iso-bestand van Office 2010 hebt gedownload, zoekt u het bestand op, klikt u met de rechtermuisknop erop, selecteert u 7 zip en klikt u op Hier uitpakken.
  2. Na het uitpakken van het bestand, dubbelklikt u onderaan het venster op het setup-bestand.
  3. Voer uw Office productsleutel in en klik op Doorgaan.
  4. Accepteer de voorwaarden door het vakje aan te vinken en klik op Doorgaan.
  5. Klik op Nu installeren.
  6. Wacht een paar minuten totdat Office is geïnstalleerd.
  7. Klik vervolgens op Sluiten en Office 2010 is geïnstalleerd.

Ontdek de feedback van onze tevreden klanten.

Wij zijn toegewijd aan uw succes, en hun verhalen laten zien waarom wij de betrouwbare bron zijn voor Microsoft-licenties.